Hubnutí a alkohol

06.08.2017

Jíst vyvážená jídla, to ještě jde. Nějaký ten pravidelný pohyb také není problém. Ale vzdát se kvůli zdraví či pěkné postavě veškerých alkoholických nápojů? To už je pro mnohé neúnosné. Kolik alkoholu si můžete denně dát bez výčitek?

Málokterá potravina je pro zdravého člověka natolik škodlivá, že by se jí musel vzdát úplně. Ani alkohol není potřeba zcela vymítat. Většina odborníků se shoduje na tom, že lepší je pít každý den malé množství, než nárazově ve velkém. 

Výzkumy poukazují na to, že konzumace více než 0,35 l piva a 1,45 dcl vína za den pro ženu, je již nadměrné pití, které má na tělo negativní účinky. U mužů je to 0,7 l piva a 2,9 dcl vína. Ale pozor, víno by mělo být suché červené.
Poněvadž ženy mají tendenci mít víc tělesného tuku, mají větší sklon být postiženy alkoholem, který je rozpustný v tucích. Proto doporučení nižších dávek. Pokud nepatrně zvýšíte spotřebu alkoholu, maximálně na dvojnásobek, ale během týdne strávíte alespoň 5 hodin cvičením, pak se negativní účinky na tělo podstatně snižují. Vždy je potřeba doplňovat čistou vodu a nevynechávat jídlo, natož pít na lačno.
Takže ani v redukci nemusíte být ochuzeni o kolektiv, kde se popíjí!😉

Krásný slunečný víkend všem!💋