Když už něco dělám, tak pořádně.

10.09.2017

Ve čtrtek jsem si dala trénink v jednom ženském fitku v Brně... Individuální lekce, na které jsme byly jen tři. Trenérka Pavla už mě znala z minulých lekcí a musím říct, že si mě solidně vychutnala! :-D Každý cvik mi dávala daleko horší variantu a snažila se mi to co nejvíc ztížit. Miluju tento individuální přístup, ale ono to SAKRA bolí! :-D

Jen abyste věděli, jak takový trénink vypadá a z čeho se ten čtvrteční skládal, tady máte výčet:

Rozehřátí: 30s sprint na místě, 10s pauza, 30s dřepy, 10s pauza. Tohle celé ve čtyřech sériích. Po "jemné" rozcvičce jsme se protáhly a mohl následovat samotný trénink, který jsem měla ve dvojici s další holkou. Pavla řekla, vyberte si, kdo chce z vás dvou začít angličákama a kdo thrustrama. Tak jsem si vybrala to horší (angličáky), abych to měla za sebou. No joooo, jenže ono to nebylo tak jednoduché. Zatímco já jsem čekala, až si kolegyně udělá 5 dřepů s thrusterama, mi Pavla řekla, že musím udělat 100 angličáků s výstupem na bednu a mám na to 10x 1 minutu. V každém kole můžu udělat kolik chci, ale musím dát stovku. Po každé minutě bude dělat kolegyně svých 5 dřepů... To mi teda zatuhl úsměv. Uvědomila jsem si, že vlastně budu odpočívat tak 15 sekund! Ale bojovala jsem a dala těch hrozných 100 angličáků už v deváté minutě a mohla jsem odpočívat.

Pak jsme se vystřídaly. Těšila jsem se na to, jak budu vždy minutu odpočívat. Ale to by nebyla trenérka, která zná svého svěřence a tak jsem v té minutě měla přidaný plank s 5 kg zátěží na zádech. Ke konci jsem už měla co dělat. :-) 

Následovaly pak ještě dřepy s kotoučem a předpažování a výpady s kotoučem – držela jsem ho před sebou a každý výpad byl spojen s rotací. No ale to už bylo opravdu oproti těm dvaceti munitám, kde byly angličáky fakt pohoda. Uteklo to jako voda a já se těším na další trénink s Pavlou!